Followers

27 Ocak 2014 Pazartesi

Loreal Üç Etkili Mucizevi Makyaj Temizleme Yağı


Bu ürünü Gratis indiriminden sırf merak ettiğim için aldım.

Ürünü elinize iki sıkım alıp, kuru yüzünüze ve gözünüze sürerek masaj yapar gibi çıkartıyorsunuz. Bunu yaparken o kadar korkunç oluyorsunuz ki her yer rimel, kalem falan.
Ben cildim yağlı olduğu için sadece gözlerime yapıyorum.
Sonra mutlaka ama mutlaka ılık su ile durlanmalı, diğer türlü yağlı kalabiliyor.
En son bebe şampuanı ile köpürtüp bitiriyorum ben makyaj çıkarma işini.
Daha önce bebak, loreal, nivea çift fazla temizleyiciler ile temizleyip bebek şampuanı ile temizlediğim hala siyah siyah akardı ya rimel ya da kalan göz kalemi artığı. Ama bu yağdan sonra hiç bir şey çıkmıyor. Gerçekten silip süpürüyor.

Ama gözlerinize ilk sürdüğünüzde yağdan sanırım bir bulanık görüyorsunuz, ama yıkayınca hemen geçiyor. Sanırım yağın yapısından. Zeytinyağı ile çıkarmaya çalıştığımda da böyle olmuştu.



Ancak ben o kadar çok beğenmeme rağmen, bilirsiniz ki içerik listeleri en çok kullanılan maddeden en aza doğru sıralanır. Burada en çok kullanılan Paraffinum Liquidum!
Yani petrol türevi gözenekleri tıkayan bir mineral bir yağ.

Ürünü almadan arkasına bakmamıştım gerçekten. Ama hiç bir akneye ve ya başka bir irritasyona sebep olmadı.  Belki de sürüp 10sn cildimde tutup hemen durulamamdan da kaynaklanıyor olabilir.
Aşağıda Oriflame Smooth Definer Blue göz kalemini ile yaptığım bir makyaj var, (yazısı için TIKTIK) onu bu temizleyici ile 5-6 saniye masaj yapıp, duruladıktan sonraki fotoğrafını koydum. Temizlemesi gerçekten iyi ama bu mineral yağ ne kadar zararlı onu araştırmam gerek.

    


Yine de biraz daha deneyip ve araştırmak gerek ama ben tek seferde temizlemesinden memnunum.
Diğer türlü cildime ayrı, gözüme ayrı su bazlı makyaj temizlensin diye, sonra yıkıyorum, kirpik dipleri kalıyor orasına da su bazlı temizleyici ile makyaj çubuklarıyla uğraşıyorum falan.

Bilmiyorum Yves Rocher, Loreal, Bebak, Nivea, Diadermine, Rival de Loop, Synergen gibi değişik markalar denedim ama kısa sürede bu kadar kolay çıkartan bir marka bilmiyorum.

Önerisi olan var mı, içeriği temiz bir ürün?

6 yorum:

  1. Ayy bu yazıyı merakla bekliyordum. Canım cok guzel temizlemiş gercekten . Parafin olması biraz urkutucu hele goz cevresi soz konusu olunca daha da urkutebiliyor ama hemen arkasından yıkandıgında bir zararı olmaz diye dusunuyorum. ( Umarım dogru dusunuyorumdur ama bir bilene sormak lazım) Bu arad yanılmıyorsam The Balm'ın temizleyicisinde de parafin vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paraffinsiz temizleyici bulamayacak mıyız acaba? çok umutsuz oldum bak şimdi =( umarım düşündüğün gibi göz çevresi için hemen yıkandığından zararlı değildir :)

      Sil
  2. .Ben de bu yağı çok merak ediyordum ama almadım. Keşke alsaymışım. Makyajı tek seferde temizleyen ürünleri daha çok seviyorum çünkü gözü ayrı cildi ayrı sularla silerken cildim tahriş oluyor. Uzun bir süredir neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleyicisini kullanıyorum. Gayette güzel temizliyor. Bir indirimde yakalarsanız denemenizi öneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün bitmeye yakın bakarım mutlaka çok sağolun tavsiye için, hemen listeme alıyorum. Benim çok sinirim bozuluyor ona ayrı pamuk buna ayrı pamuk sonra git yıka bir de tam çıkmasın falan :)

      Sil
  3. ilk kez gördüğüm bir ürün oldu eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol yeni çıkmış ben de hemen denemişken yazayım dedim :)

      Sil