Followers

30 Ocak 2014 Perşembe

Oriflame Skin Dream SPF 30 BB Cream *Fair


Bu mini minnacık bir bb krem. Gördüğünüz görebileceğiniz en ceblik bb krem bu. Sadece minnak olmasını değil diğer özelliklerini de çok sevdim ki ben!


- Kendisi yağ içermiyor, yağlı ve karma ciltler için nemlendiricisiz kullanılabilir. Ama kuru ciltler için zannetmiyorum, o kadar rahat kullanılacağını.

- Ben ilk aldığım günden beri kullanıyorum. 9 Aralık tarihinde alışveriş yazımı girmişim, yani yaklaşık bir  buçuk aydır, her iş günü demek bu da.

- Benim gibi yağlı ve akneye meyilli bir cildin bu ürünü sevmesi çok normal. Çünkü herhangi bir kızarıklığa sebeb olmadı, minik sivilcelere dahi.
- Yağlı gibi gözükmeyen daha canlı parlamayan bir cilt çıkardı ortaya
- Kapatıcılığı Balm Shelter'a göre çok iyi, orta diyebiliriz.
- Yapısı yoğun, ilk sürdüğünüzde kalıp gibi kalabilir ama yaklaşık 3 dakika sonra kendini sabitleyip daha uyumlu gözüküyor cilt renginizle.
- Balm Shelter kadar oksitlenmiyor, akşama doğru daha koyu bir cilde sahip olmuyorsunuz.
- Ben genelde sabitleyici pudra ve ya diğer pudralarım ile kullandığım için çok parlama sorunu yaşamadım.
- Fiyatı 12-15 lira arası gidiyor indirimlerle.
- SPF30 koruması var, kış gününde kullandığım için tabi ki pek bir şey anlayamadım.


Çok iyi çekemesem de burada yapısının yoğun olduğu görünüyor en azından Garnier ve Balm Shelter'a nazaran daha koyu.


Yine ilk sürüldüğünde böyle gözükse de, 3-4 dakika sonra oturup cildin rengini alıyor.

Benim sevdiğim bir ürün oldu, güneş kendini şiddetli bir şekilde gösterene kadar kullanmayı planlıyorum.

Sahi siz ne kadar güveniyorsunuz bu ürünlerin SPF oranlarına?

Yani bahar geldiğinde gidip Pure Beauty ya da Missha SPF42 alsam güneş kremi kullanmak zorunda kalmayacak mıyım bunların altına?

Bu çok kafamı kurcalıyor? Nereden öğrenebiliriz böyle bir şeyi ki?

2 yorum:

  1. Balm shelterin en acik rengi bana uygun ama cildimde parlama yapiyor.Katalogda bu urunu gordum yorumlar olumlu ama beyaz tenliyim balm shelterin en acik rengiyle oriflame in en acik rengini karsilastirirsan sence bana uyumlu olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balm shelter daha çok renkli nemlendirici gibi olduğu için kapatıcılık ve renk verme konusunda çok etkili değil, ama oriflame daha kapatıcı ve çok daha açık rengi. çok açık tenli değilseniz biraz açık olacaktır oriflame'in bb kremi.

      Sil