Followers

22 Ocak 2014 Çarşamba

Oriflame Smooth Definer Blue/Green Göz Kalemleri - Double Trouble Electric Purple


Smooth Definer Kalemler Şubat ayı kampanyasında 6.90 olacaklar. Bakma fırsatı olanlar için bir yazayım dedim. Ben Geçtiğimiz ayn bir önceki ay 3 adet 20 TL gibi bir fiyata almıştım bir arkadaşımla beraber.

Bu serinin beş rengi var, renkleri de öyle ahım şahım isimleri dahi yok, Black, Grey, Green, Blue, Brown.

Renkler isimleri gibi gerçekten temel renkler, 6lı kuru boya alırsınız, içinde ana renkler vardır hep, oradaki mavi, tam mavidir ya, öyle bu kalemlerde.

Çok kaygan, fişuvv, diye kayan bir yapısı var, üst üste uygulayıp daha da koyultabiliyorsunuz rengi ve bir önceki uygulamaya herhangi bir zarar vermeden.

İnce kuyruklu kedi gözü şeklinde çekebiliyorsunuz.

Yalnız çok açarsanız asansörlü kısmı yumuşak olduğundan kırılabilir, kaleminiz azalabilir. Avon Glimmersticklerle de aynı sorunu yaşadım ben.

Kalıcılık konusunda çok kolay akmıyor, en azından ben de öyle, göz içine hiç bir zaman kullanmadım, kullanmayı düşünmüyorum da. Ama göz üstü ya da alt kirpik dibince gün boyunca kalıcılığını koruyor ki ben far bazı falan da kullanmıyorum genelde.

Kısacası ben tekrardan alacağım en azından kalan 3 rengi tamamlayabilirim diye düşünüyorum halbuki gri rengi nasıl kullanırım bilmiyorum.

Diğer bir kalem ise iki taraflı Very Me serisinden. Gençlere yönelik ucuz bir seri olduğundan çok atraksiyon beklememiştim. Ki öyleymiş gerçekten. Ama renkleri ve bütünleştirmeleri gerçekten çok güzel belki yine bir delilik yapıp bronze-kahve rengini alabilirim. 

Neyse bu kalemin açık renkli olan kısmı kuru, renk vermiyor pek. Gözünüzü çekiştirmeniz gerek ki bu hiç sağlıklı değil.

Ancak diğer tarafının morumsu, metaliğimsi harika bir rengi var. Yumuşaklığı da renk vermesi de iyi ama bu sefer kalıcılık öyle ahım şahım değil. 4-5 saat belki.



Kısacası Smooth Definer adı verilenler gerçekten yımmışakca belirginleştiriyor gözleri ve bence renkleri de çok hoş. Hep böyle tam laciverte dönük bir mavi ve orman yeşili gibi tam bir yeşil aramıştım.

Buradan Oriflame'e sesleniyorum, rica ediyorum renkleri kaliteyi düşürmeden çoğaltın, pırıl pırıl yapın, manyakça renkler koyun, harika olsun ne bileyim, 5 renk ile yetinmeyin, ayıp olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder