Followers

26 Ocak 2014 Pazar

theBalm Hot Mama ve FratBOY


Benim yine bloglardan görüp aldığım ve uzun süredir kullandığım theBalm'ın iki allığı.
Ben indirimde almıştım ve bugün %40 indirimli olarak Gratis'lerde satılıyor. Hatta Amerika'dan ithal olmasına rağmen oradan ucuza satılan bir marka. O yüzden bence theBalm'ın allıkları hem kendilerine özgün olan renkleri ve ambalaj tasarımları ile mutlaka edinilmeli.

Renkleri yansıtmak için çok uğraştım ama yine de diğer blogları kontrol edebilirsiniz.

Hot Mama, altın yansımalı turuncumsu pembeli bir renk. Nars Orgasm'ın ikizi olarak tabir ediliyor ve eğer pırıltılı allık seviyorsanız, cildinizde çok fazla kusur yoksa çok harika duracak bir allık. Çünkü benim minik minik kalan sivilce lekelerim varken kullanmayı sevmiyordum bu allığı ama şimdi daha pürüzsüz oldukça allıktan zevk almaya başladım.


Benim en çok kullandığım allığım. Açık sarı alt tonlu bir tenim ve yanakta mat duran bir allık olduğu için kendime bu sıcacık rengi çok yakıştırıyorum. Tozutsa da çok güzel duruyor yanakta ve gerçekten kalıcı. Ama renk yoğunluğu yüksek olduğu için biraz dikkatli sürmek gerekiyor yoksa abartılı yanaklarla sırıtabilirsiniz etrafta.


Ambalajı çok sağlam olmasa da çantaya taşımaya sorun yaratmayacak bir şekilde tasarlanmış.


Hem tozuttuğunun garantisi hem de flaşsız çekilen bir fotoğrafı daha.

Hot Mama o kadar çok tozutmuyor.

Bu arada kusura bakılmasın ben ürünleri uzun zamandır kullanıyorum, o yüzden bu haldeler. Temizlemeye çalıştım ama ne mümkün.

İki allığı da tavsiye ediyorum. Kocaman oldukları için kolay da bitebilecek gibi durmuyor.

Herkese pembiş yanaklar!

2 yorum:

  1. The balm'in tum ambalajlari birbirinden sahane. Hepsine bayiliyorum. Tatlim eminim sana da cok yakisiyordur. Guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederim, sana da yakışır beybilim =)

      Sil