Followers

31 Ocak 2014 Cuma

Turuncukasa.com DDF Alışverişi *yine şikayet yine şikayet




Turuncukasa.com'dan aldığım ürün son kulanma tarihine 9 ay kala gönderildi.
Daha önce 1-2 ay kullanabileceğim bir ürün gönderilmişti.
Onun yazısı burada: TIKTIK
Çözümü de burada: TIKTIK

Sanırım 1 yıl kullanabileceğimiz bir ürün alamayacağız. Ben hep DDF markası dana dana ürünlerini verdiğim paraya değiyor diye alıyordum ancak bu son kullanma tarihinin yakın olması ya da az kalmış olması pek bir şey fark ettirmiyor.

Aldığım ürün %10 Glikolik asit içerdiği için en azından önümüzdeki şubata kadar bahar ve kış aylarında kullanırım diye düşünmüştüm yazın kullanmam mümkün olmadığı için, şimdi sadece bahar kaldı.
Daha önceki ürünüm için TIKTIK

Üstüne üstlük sitedeki iletişim formundan alışveriş notunu bulamayıp alışverişi tamamlayınca mesaj attım. İşte ben ürünü bir yıl kullanmayı planlıyorum, son kullanma tarihine dikkat edilebilir mi diye?

Bir daha online alışveriş yapmayı planlamıyorum. Hele indirimli olduğunda. 

Balböceğinin online dermokozmetik alışverişi ve son kullanma tarihi şikayetlerine de bakabilirsiniz.
http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com.tr/2014/01/bir-sikayet-yazs-daha-onlineeczanem.html

Hayır biz bu ürünleri cildimize sürüyoruz. Ya bilinçsiz olsam ya dikkat etmesem bakmasam oraya hiç, kullanmaya devam etsem. Sırf  ellerindeki ürünler son kullanma tarihine yakın diye mi indirimle satılıyor ya da kutu olayı gibi şeylere konuluyor?

of.

Bir de bizimle iletişime geçilirse halledilir demişler instagram hesabım üzerinden yaptığım paylaşıma. Aradım ben kargo elime ulaştığı gün verilen 532'li numarayı, operatöre bağlandım. Notunuzu alıyorum, bu konuyla ilgili olan arkadaş size ulaşacak dediler. Çarşambaydı aradığım gün, o gün geçti, perşembe geçti. Kimse aramadı.

yazık bize gerçekten.


6 yorum:

  1. Hiç üzülmeyin; böyle şeyler okudukça nereden alışveriş yapılır, nereden yapılmaz öğrenmiş oluyoruz. Özellikle yorum yazıyorum ki Turuncukasa yetkilileri de müşteri kaybettiklerini öğrensin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim değil ya dikkat etmeyen birisine gelse bu ürün ya da blogger olmayıp arayıp ulaşamayan, o zaman çok daha kötü. Umarım geliştirirler indirimli ürün dahi olsa EXP DATE seçeneği koyarlar her ürüne :((

      Sil
  2. Sagligimizi hic onemsemiyor ne yazik ki firmalar. Tek istedikleri kazanc saglamak. Elbette ki kazanacaklar is yapiyorlar ama bu isi hakkiyla insan sagligini dusunmedikten sonra yaparlarsa hep memnuniyetsizlikle karsilasirlar. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da dikkatsiz elemanları olursa kaybederker. Benim 2012de amerika kullandığım DDF'lerde 2014 tarihi var şaka gibi.

      Sil
  3. Ben de online alışveriş yaptığım zaman inatla son kullanma tarihlerini soruyorum. Arıyorum bazen de.

    Turuncukasa'dan Bioderma H2o almış sorun yaşamamıştım ben. Dikkatli olmalılar demek ki gözlerinden kaçıyor. Ama söylediğin gibi cildimize sürüyoruz biz bunları, dikkatsizliklerine de gelmemeli.

    YanıtlaSil
  4. ddf yıkama jelini outlet bölümünden mi almıştınız ben de bugün sipariş verdim yazınızı şimdi okudum şüpheye düştüm.

    YanıtlaSil