Followers

22 Şubat 2014 Cumartesi

Cettua Ürünleri *Yağ Emici Mendiller * After Night Fever Maske *Burun Bantları


Bu yağ emici mendilleri çok seviyorum, pudra kullanmak yerine böyle bu kağıtlarla pıtpıt yaparak çok güzel matlaştırabiliyorsunuz cildinizi ve bence pudraya göre daha kalıcı bir matlık sağlıyor. Hatta ben bazen nemlendiricimi sürdüğümde bir adet kullanıyorum daha mat duruyor sürdüğüm BB krem. Hem de pudra taşımaktansa bu minicik incecik ürünü taşımayı seviyorum.


Çok merak edip almıştım bu ürünü, kalıp gibi yüzüme yerleştirdikten sonra bi' "Hooop ne oluyroz?" edasında gezindim evde ama bir ferahlama bir serinleme, kalan serumu boyuna sürme falan derken, çok anlayamadım. Sadece bir rahatlama geldi bana, değişik. Nasıl bir etki görülmesi gerekiyor acaba?


Çek-pırt, siyah nokta gitsin. Nivea Burun Bantlarını kullanmıştım daha önce ama biraz becerememiştim, bunları daha çok sevdim hem de fiyat açısından daha uygunlar. Eğer ne yaparsanız yapın burun bölgenizde siyah noktalar oluşuyorsa bu tarz ürünlerle daha temiz bir buruna kavuşabilirsiniz. Hele bir de hokka ise burnunuz değmeyin keyfinize. (Benimki pek bir şeye benzemiyor da)


Gratis indirimlerinde alınmalı tabii ki, genelde %40 ile %50'ler tercihimiz.

Ben diğer göz pedlerini ve maskelerini de denemek istiyorum.

Bu da burada dursun böyle.

Sevgilerimle

=)



2 yorum:

  1. Esracıgım. Burun bantlarının yazısını bende yazacagım bu hafta. Kullandıktan sonraki halini koysam mı dusunmekteyim? :)))

    YanıtlaSil