Followers

3 Şubat 2014 Pazartesi

Gratis Alışverişi *Loreal Skin Perfction BB krem - Essence Be Loud Jumbo Kalem


Diadermine CC Krem ve Loreal Skin Perfection arasında kaldım. Sivilce lekelerim için Acnelyse ve Nadixa kullandığım için biraz daha kuruyan yüzümü nemli gösteren bir krem istemiştim. Diadermine güneş koruma özelliği olmadığından dolayı Loreal aldım, açık ton benim gibi açık beyaz buğday tenlere çok rahat olabilecek bir renk. Ayrıca 17 TL'y geliyordu indirimle, denemek için aldım.

Be Loud koleksiyonuna baktığımda sadece pembe allıklar ve pembe kalem rujlar kalmıştı. Ben aslında turuncu olanı istiyordum allıklardan o olmadığı için koleksiyondan hatıra bir adet kalem aldım.
Şimdilik iyi duruyor, farlarının yapısını da beğenmedim. Pembe çok renkli allık çok pembe gözüktü gözüme, şimdi keşke alsamıydım diye düşünüyorum. 

Amaan.

Diadermine CC Krem önerenler var mı acaba ya da Be Loud Pembe allığını?

3 yorum:

  1. Canım mimledim seni;
    http://tekaska.blogspot.com/2014/02/mim-sevgililer-gunu.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil