Followers

23 Şubat 2014 Pazar

Oriflame Smooth Definer Göz Kalemi #Siyah ve #Kahve


Merhabalar,
Daha önce alıp çok sevdiğim Oriflame Smooth Definer kalemlerinin diğer iki rengini de aldım, böylelikle almadığım bir tek rengi kaldı o da gri, ona da ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum.
Şuradaki yazımda daha önce denemek için aldığım mavi ve yeşil rengin yazmıştım.

Hatta Loreal Makyaj Temizleme yağımda gün boyunca gözümde kalan kalemi çıkarmıştım, akmadığını kokmadığını buradan görebilirsniz, concealer kendinden geçmiş olsa da,


Renkler böyle ben hepsine bayıldım.


Aynı yapıda ve renk yoğunluğunda daha güzel farklı renklerde kalem üretmesini istiyorum Oriflame'in.


Bir de indirimsiz halleriyle almayın, mutlaka 3 adet 20TL ya da 6.90 her biri gibi indirimlerde bulabilirsiniz.

Çipil çipil gözlerle

=)

1 yorum:

  1. Ah bir de ben bulabilsem. Ayrıca yeni kajalın yorumu merakla beklemekteyim:=

    YanıtlaSil