Followers

19 Şubat 2014 Çarşamba

Turuncukasa.com Şikayetim üzerine teşekkürler

http://svieridoroga.blogspot.com.tr/2014/01/turuncukasacom-ddf-alsverisi-yine.html

Linki üzerine günler geçti biliyorum ama instagram hesabımdaki paylaşımdan sonra turuncukasa benimle iletişime geçti uyarı yapmama rağmen nasıl böyle bir şeyin olduğunu bilmiyoruz, kusura bakmayın dediler. Ben onlara kullanım tarihi yakın ürünü gönderdim onlarsa bana 14 aylık raf ömrü kalan bir ürün gönderdiler.

Diğeri gibi yapısında bozulmalar yok doğal olarak bu ürünün. İlk gönderilen üründe değişik bir şekilde heterojen bir yapı vardı, sarımtıraktı fazlasıyla.

Piyasada DDF ürünlerini en ucuza turuncukasa.com'da bulmuştum, o ürünün de böyle çıkmasına çok üzülmüştüm, ancak şikayetim üzerine çözüldü, o yüzden şimdilik pek mutluyum. 2 gecedir de kremimi rahat rahat kullanıyorum.

Turuncukasa.com'a şikayetim üzerine ilgilendikleri ve olayı çözüme kavuşturdukları için çok teşekkür ediyorum.

Ama yine de herhangi bir eczaneden ya da online alışverişlerinizde edindiğiniz dermokozmetik ürünlerin son kullanma tarihine çok dikkat edin.

http://checkcosmetic.net/ isimli siteden mutlaka kontrolünü sağlayın kullanacağınız ürünün.

Öpücükler


3 yorum:

  1. Canım sorunun duzelmesine ve memnun kalmana cok sevindim. Guzel gunlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. checkcosmetic.net'ten ürünümü hemen kontrol ettiğin için sana teşekkür ederim aslında!

      Sil
    2. Rica ederim canım ne demek :))

      Sil