Followers

3 Mart 2014 Pazartesi

Balmi Lip Balm *Anahtarlık Formatında Dudak Balmı


Dudak balmı mı?

Ooo yeaa!

Görür görmez aldık, aman dedim ne minnacık ne şeker şey.
Seni seve seve sürerim dudaklarıma.
Hindistan cevizli bir de.
Yerim.

Bir de anahtarlığa takma şeysi yok mu efenim, beni benden aldı 
derkeen...

Bir gün elimi cebime attım, bir yumuşaklık, bir kayganlık, anahtarlar saatlerce sevişmişler sanki cebimde.

Oysa ki, sen bizim minik kapağı kırıl, cebime bulaş.

Zaten sağlam olmayan kapanma sisteminde oluşan hafif bir çatlak bütün balmı kendinden geçirmiş, zaten hemencik eriyen bir yapısı var.

Üzüldüm.


Bir de o kadife hissi veren kabı çok çabuk kirleniyor ve ince ince soyulmaya başlıyor kenarlardan.

Alırsanız, cebinize atmayın.

Hadi attınız, anahtarlığınıza takmayın. (Neyse, istediğiniz gibi sürün sürüştürün.)

Eos kullanıyorum, farkları bariz.
Eos sert ve katı kıvamlı. Şeklini yaz sıcağında Antalya'da bile bozmuyor, bu ürün kış aylarında İstanbul'da firim firim eriyor.

Bir de 10 liraydı efenim.

Sevmedim.

Sırf şekli için aldığımı kabul ediyorum ama o fiyata değdiğini düşünmüyorum.

6 yorum:

  1. Sırf şekli için aldım ve hala kullanmadım.
    Ahahah cebindeki anahtar olayına da koptum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sonra güldüm ama üzüldüm de kullanılamayacak olmasına :)

      Sil
  2. aaa arkaşasım ve ben kaç zamandıor bundan arıyorduk :(

    YanıtlaSil
  3. Nanelisinde gozum vardı ama EOS sipariş verdim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapmışsın bence canım =)

      Sil