Followers

3 Nisan 2014 Perşembe

L'oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı BB Krem




Bu ürünü bayadır dönüşümlü olarak kullanıyorum sevdim mi sevemedim bilemedim, ama sevemedim sanırım. 

Ürünün Vaat Ettiklerine bakalım;
Gliserin, Allantoin ve Vitamin CG ile zenginleştirilmiş formülü ile cildin kalitesini gözle görülür oranda geliştirir.

      6'sı 1 Arada Etki İçin:
Cildi 24 saat nemlendirir.
Kızarmış görünümü azaltır.
Gözenekleri gizler.
Ciltteki kusurları pürüzsüzleştirir.
Cilt tonunu eşitler ve aydınlatır.
GKF 25 ile cildi günlük UV ışınlarına karşı korur.

24 saat nemlendirme mi bilemiyorum, benim bazen aşırı yağlı cildim bile sert yıkama jelleri ile yanak bölgesinde oluşan minicik kuruluğu dahi pıtırcıklı görünüme dönüştürebiliyor.

Kızarıklıkları ya da geçmiş bitmiş sivilcelerimin kızarık ya da koyu görünümlerine kapatıcılık sağlamıyor, azaltma dersek ne kadar azaltma ne sürersek sürelim en az %25 azaltacaktır zaten, bu ürününkü de o kadar.

Gözenek mi? Öeh! Zannetmiyorum, ama tabii ki altına baz uygulandığı vakit çok daha farklı gözükebiliyor ama bu ürünle imkansız gözenek görünümünün azalması.

Pürüzsüzleştirmek mi? yine o pıtırcıklı görünüm aklıma geliyor.

Fair rengi cildime biraz koyu geliyor hatta gün ortalarına doğru biraz daha koyulaşıyor sanırım oksitleniyor ve daha farklı bir görünüm alıyor.

50ml bir ürün ben 20 TL civarı bir fiyata almıştım ancak denediğim BB kremler arasında en hissiz kaldığım hiç sempati duymadığım bir krem oldu.

Halbuki serumu ve nemlendirici çok övülüyordu ne umutlarla almıştım. =)


6 yorum:

  1. ALACAKTIM BU DURUMDA VAZGECIYORUM TATLIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mantıklısı ama bana göre bir çok kişi sevmeyecekmiş gibi geliyor :)

      Sil
    2. En mantıklısı ama bana göre bir çok kişi sevmeyecekmiş gibi geliyor :)

      Sil
  2. Ben de nemlendiricisini çok beğendim, BB Kremi de merak ediyordum ama hep kötü yorumlar okuyorum. Halbuki o seriye güzel bir BB Krem yakışırdı :)

    YanıtlaSil