Followers

24 Haziran 2014 Salı

Essence Quattro Over the Taupe *Dörtlü Far


Essence Dörtlü Göz Farını çok uygun fiyatlı olduğu için almıştım.
Yaklaşık 5-6 aydır kullandığım için kendisi hakkında yorum yapabiliyorum.
"Over the taupe" farı tamamen nötr ve soğuk renklerden oluşuyor.
Kullanımı veya dumanlı göz makyajı yapmak için kolay renkler sunuyor.


Renkler biraz sıcak gibi gözükse de aslında soğuklar. Özellikle açık iki rengi tek başına kullanmak ve mat bir görünüm için çok güzeller. Sadece ikisi ve eyeliner ile çok sade, mat ve güzel bir göz makyajı yapabiliyorsunuz.


Minik gözükse de aslında baya bir büyük, ben sürekli kullanmama rağmen en açık renginin dibini bile göremedim.


Koyu rekler ışıltılı gibi gözükse de en koyu renk ve diğer en açık iki renk mat gibi duruyor gözde. Yüzük parmağımda olan renk ise daha ışıltılı değil ama güzel parlayan bir renk. Bazsız ya da bazlı hepsi rengini veriyor, kalıcılıkları normal toz farlar gibi, benim yağlı göz kapaklarımda 5-6 saat kalıyorlar ama diğer bir çok farın da böyle olduğu düşünülürse gayet iyi. diye düşünüyorum. Ayrıca "to die for" gibi sıcak renkler değiller, o yüzden bir çok cilt tonu için uygun olacağını düşünüyorum.

Kendisini sevdim, diğer renklerine de bakabilirim. Bir de o kadar küçük ki makyaj çantama pıt diğer oturmasına ayrı bir hayranım.

P.S. bloguma hiç yazamıyorum, iş, okul, kpss derken, neye uğradığımı şaşırdım, hep takip edip bir şeyler deniyorum ama hiç yazma fırsatım olmuyor. özlemişim.. =)


4 yorum:

  1. Ben de essence markasının bu far paletini beğeniyorum. Ufak ve kullanışlı :) Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de sevdim diğer paletlerine de bakabilirim aslında =)

      Sil
  2. Orta parmagina surdugun renge bayildim bebegimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde tek başına eyeliner ile çok güzel duruyor =)

      Sil