Followers

28 Haziran 2014 Cumartesi

Keşfettiklerim #1


Hepsini ayrı ayrı yazmak istemedim, böyle keşfettiklerim diye yazmak daha mantıklı ve ekonomik geldi bana. Sırasıyla başlayalım

Superdrug Solait Kids Pounch SPF 50+
Lazer yaptırdığım için az miktarda yüksek koruyuculu güneş kremi arıyordum. Watsons'ta bunu gördüm hem de fiyatı 7-8 liraydı, ihtiyacım var diye aldım. Şimdiye kadar kullandığım güneş kremleri bir yana bu bir yana oldu. Öyle güneş kremi gibi kokmuyor, çilekli değişik tatlı bir kokusu var ama bunaltacak kadar değil. Yapısı koyu, bacaklarım ve kollarıma kullandığım için sorun teşkil etmiyor. Hatta çok çok nemlendirmiş oluyor. Üzerinde de 24 saat nemlendirme yazıyor zaten. Suya karşı dayanıklı. Böyle pouch halinde yani torba halinde satılması da kullanım kolaylığı aslında. Üzerinde bir de "This solait belongs to...." yazısı var, çok şeker. Diğer ürünlerine de bakacağım Superdrug Solait'in.

Yves Rocher Organik Vanilya Kokulu Parfüm
Yves Rocher'e aslında Isırgan Otlu yağlar saçlar için şampuanını almak için gittim, onu da aldım, kullandım memnun da kalmadım, o yüzden koymadım bu listeye. Her ne ise kavanoz kremi çok övülen bu serinin parfümünü alayım dedim, o kadar güzel vanilya kokuyor ki, yaz için ağır olsa bile ben sadece kıyafetlerime sıkıyorum arada burnuma vanilyalı kurabiye, vanilyalı bisküvi kokusu geliyor, mutlu ediyor. Vücutta kalıcı olmasa da kıyafet ya da kumaşta kalıcı. Mutlaka bakılması gereken bir seri.

Oriflame Nature Secrets Cooling Breeze Pudra
Oriflame'in parfüm pudraları var ama ne parfümün kokusu kalıyor ne de pudranın çok büyük etkisi. Bu serisinde hem pudra gerçekten su emen bildiğimiz talc pudralardan hem de kokusu aşırı kalıcı. Ben babetlerime döküyorum ayaklarım terden ıslanması diye ya da vücut pudrası olarak kullanıyorum ki yazın çok ihtiyaç oluyor böyle şeylere sıcaktan isilik ya da pişik olmamak için.

Deotak Deodorant Krem
Bunu bir arkadaşımın önerisi olarak aldım. Sanırım Watsons'tı ve 12 liraydı. Koltuk altlarımın rengi biraz koyulaşmış gibi geldi bir ara ki öyleyde olmuştu. Rexona Shower Clean Stick deodorantı kullanmayı bıraktım, peeling yaptım ve her duştan sonra bu kremi uyguladım. Yapısı çok kalın, pudralı gibi sürüldüğü alanı beyazlatan bir krem. Gerçekten ter kokusunu ve ıslaklığı önlüyor. Tabiiki bahar aylarında 2-3 gün sürerken etkisi yazın 1 gün anca oluyor. Ama ben çok memnun kaldım. Üzerinde 7 gün etkili diyor sanırım kış aylarını baz almışlar. Ama yıllardır kullandığım Rexona Shower Clean deodorantlarımı atayım dedim 3 tane tüp 2 tane stick buldum. Stickleri attım tüp olanları şöyle uzaktan sıkarak devam ediyorum hayatıma. Bu kremle koltuk altlarım öyle sararmış, koyulaşmış gibi de olmuyor hem. Tavsiye edilir.

Daha nice keşfetmelere;




6 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi olmus tatlim. Ben de vucudum icin gunes kremi arayisi icerisindeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solaitlere bakabilirsin hem uygun hem güzel benim denediğim =)

      Sil
  2. Yves Rocher'in yağlı saçlar için olan şampuanını ben de kullanıyorum. Bende ilk günler saçım hemen yağlandı ve köpürmüyor diye pek sevmemiştim ama on gün içinde saçlarım alıştı ve şimdi memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem hemen bitmesinden sevmedim hem de öyle köpürmemesinden, Tresan'a geri döndüm arada Bioblas kullanıyorum falan ama bir değişik, Yves Rocher'i sevemedim sanırım.

      Sil
  3. cok guzel bır yazı olmus canım bnde yves rocher ın bu urununu merak edıyorum sampuanı bu yorumdan sonra almayabılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yağlı saçlar için ciddi etkisini görmedim ama hacim olarak Tresan Isırgan Otlu Şampuandan daha iyi ama =)

      Sil