Followers

27 Haziran 2014 Cuma

Kiko Sunscreen Stick SPF 50 *çok çok önemli.


Yaz geldi, güneşlendi her yerler. Yüz için cilt tipimize uygun kremi aldık, vücut için de bir sürü sprey, krem ve losyonlar alındı güneşten korunmak için. Peki ya dudaklar? Gözçevresi? Sivilce izleri.

Aslında en önemli olan noktalar burası.
Çünkü cildim yağlı, yağlı olduğu için güneşe daha toleranslı ancak dudak çevrem öyle değil, her yaz birer birer ekleniyor, güneş lekeleri dudaklarımın kenarına.
Hatta göz çevremde daha mini kahverengi cillerim çıkıyor yazları, bazen gidiyorlar, bazen hep benleler.

Bu ürün Türkiye'de yok ancak yurt dışından getirtebilir ya da sipariş verebilirsiniz.

Peki ben nasıl kullanıyorum?
Makyajımı yapmadan önce göz çevreme ve dudaklarıma sürüyorum. Özellikle gözaltı kapatıcısına bir etkisi olmuyor ya da ruja. Yapısı gayet güzel ve kolay dağıtılabiliyor, sık sık kullanmaya çalışıyorum daha fazla lekelenmem olmasın diye.
Çünkü hiperpigmentasyon ve yaşlılık sebebi olan güneşten korunmamız lazım. Özellikle göz çevresi gerek gözlüklerle gerek böyle sticklerle.



Suya dayanıklı değil belki ama tazelendikçe sorun olacağını düşünmüyorum.

Korunduğunuz müddetçe güneşin tadını çıkarın!

Öpücükler.

2 yorum:

  1. Dermokozmatik markaların ve Coola'nın da böyle stickleri var. Ben hiç denemedim ama işe yarayabilir. Ben güneş kremimi yüzüme yedirdikten sonra elimde kalanları da göz çevreme sürüyorum, bir sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben araştırmıştım, yüz için olan güneş kremini sürebilir miyiz diye, eczanede sürmeyin demişti Avene'nin cilt bakım uzmanı, sonra Lilakutu'da daha önce yazılmış ve cevaplandırılmış soruları okuyordum, orada Ayşenur Yazıcı mutlaka gözler ve dudaklar için yapılan stick ya da koruyucu krem kullanmamız gerektiğini söylemişti, Shiseido, Kiko gibi değişik markalar saymıştı ben en uygun Kiko'yu aldım. Bir ara Vichy'nin kremini sürdüğüm için göz altlarımda yağ bezeleri oluşmuştu. O günden beri sürmüyorum.
      =)

      Sil