Followers

9 Haziran 2014 Pazartesi

Kuru Şampuan Meselesi *Benri, Oriflame &Elidor


Yaz gelmeye yakın saçlarım hemen kendinden geçmeye zırt pırt yağlanmaya başladı, hem hacim vermek hem de günü kurtarmak adına bayadır kuru şampuan deniyordum, şu an elimde olanlar da fotoğrafta görüldüğü gibi.

Benri Gratis'in bir markası ve sırf renkli olduğu için merak etmiştim. Aslında çok çok hacim veren ve gerçekten yağı emen bir kuru şampuan. Ona rağmen beyazlık bırakmıyor, zaten renkli olduğu için saçlarınızı ve saç derinizi renklendiriyor, bu da aslında daha fazla saçınız varmış gibi bir görüntü veriyor. Aslında her şey güzel, bir tek kokusu dışında. O nasıl uyduruk bebe kolonyamsı erkek parfümümsü bir koku. Şöyle ferah temiz bir koku koysalarmış kullanırken ellerime bulaşmasını da es geçip favori kuru şampuanım yapardım ama olmuyor. Elidor'un verdiği bembeyaz pudramsı görüntüyü en azından bununla alıp kokuyu hafitletmeye çalışıyorum. Ya da en azından tam tepe bölgesi için çok kullanışlı oluyor. Fiyatı 10 lira civarında küçüğü ise 5-6 lira civarlarında. Küçüğünü ise erkek arkadaşım kullanıyor. Tepe bölgesindeki açılmış saçlarına azıcık fıslatıp yayıyor saç derisi gözükmediği için orası da daha az açık duruyor. Ama açık dediysem sadece seyrelme. Yoksa çok açılmış bir bölgede aşırı sırıtacaktır.

Elidor'a geçelim. Kokusu yeşil elma kokulu, Benri gibi kalıcı ama onun aksine ferah. Hacim falan her şey güzel de, o hiç gitmeyen pudramsı beyazımsı görüntüye dayanamıyorum. Hadi sıktınız oraya buraya bir bölgeyi o an yayamadınız sonrasında imkanı yok dağıtmanın. İstediğiniz kadar tarayın orası böyle grimsi külümsü kötü bir beyazlıkla kalıyor.

Oriflame'in bu ayki katalogunda olan dışı morumsu kuru şampuan bu. Gelecek katalogta dışı daha yeşil olanı var aynı değiller sanırım. Bu şampuan "Volume Boost" serisinde iken diğeri "Pure Balance" serisinde. Belirgin farklılıklar var mı bilmiyorum. Ama bu şampuan bir harika dostum. Daha az beyaz yapıyor, pudramsı görünümünü daha az. Bir de öyle bir kokusu var ki, beni benden aldı. Sırf kokusu için arada iki fıs yapıyorum aralara ve bir de kalıcı. Tatlımsı ferah bir koku. Gelecek ay diğer serisindekini de alacağım, 7.90 gibi bir fiyatla satılacak çünkü, buradan bakabilirsiniz; Oriflame Hair X Pure Balanca Kuru Şampuan
Ama diğerleri kadar hacim konusunda iyi değil, ama günü kurtarıyor. Bunun linki için Oriflame Hair X Volum Boost Kuru Şampuan

Genel anlamda hepsinin farklı özellikleri var, ama ben genelde azıcık da hacim vermek adına uyguluyorum kuru şampuanı kimi zaman saçın yağını almasından ziyade. Ya da sadece bölgesel bir yağlanma varsa örneğin sadece saçının tepesi yağlıysa oraya uygulayıp günümü öyle devam ettiriyorum. Gün aşırı uygulamıyorum, saça ve ya saç derisine vereceği zarardan korktuğum için. Nasıl bir zararı var onu da bilmiyorum açıkçası. Şimdiye kadar Elidor'un Yağlı Saçlar İçin Kuru Şampuan'ından 3 kutu Benri'den ise 2 kutu bitirdim. Ama en sevdiğim Oriflame, sanırım kokusundan ziyade ve kullanım rahatlığından dolayı.


Bu da böyle bir yararlı üründü.

=)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder