Followers

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Golden Rose Style Liner Metallic Eyeliner *02,10, 17, 06


Golden Rose Metalik Eyeliner serisi çok çeşitli çok renkli çok parlak bir seri.

İlk olarak kahverengi eyeliner arayışımda keşfetmiştim, sonra yazında gelmesi ile diğer renklerini de hafif hafif toparladım. 
Eğer ince uzun uçlu likit eyeliner fırçasına eliniz alışık ise zor gelmeyecektir bu seriyi kullanmak.
Renkleri gerçekten yoğun ve parlak, hatta seride o kadar farklı renkler var ki. Aşağıdaki resimde görebilirsiniz farklı renklerini.

Kalıcılıkları harika olmasa da 6-7 saat sonra benim gözümde kuyruk kısımları bozulmaya başlıyor. Ancak benim göz kapaklarım çok yağlı ve bir çok ürün akıyor. Ama eğer kuru ve ya normal göz kapaklarınız varsa kalıcılıkları siz de çok daha farklı olacaktır. Tek başına normal bir eyeliner gibi kullanabilirsiniz ya da normal bir eyeliner gibi sürdükten sonra kirpik diplerinize siyah bir eyeliner sürerek çift eyeliner görüntüsü elde edebilirsiniz.

Fiyatı şu an 13TL olarak gözüküyor GoldenRoseStore.com'da, ancak daha ucuza ya da bu fiyat civarlarında Golden Rose standında bulabilirsiniz.

Renkli eyeliner için mutlaka bakılması gereken bir seri.



Çipil çipil gözlerie -_*

İçeriğini bilmiyorum ama böyle çok az bir alana sürünen ürünlerde çok dikkat etmiyorum paraben gibi içeriklerin olmasına. Daha önemli olan ise daha geniş alanlarda ve düzenli kullandığımız ürünler diye düşünüyorum. 

4 yorum:

  1. Renklerin güzelliği kalp biz olsun muu? :)

    YanıtlaSil
  2. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil