Followers

1 Temmuz 2014 Salı

Milk of Magnesia/Magnesie Calcinee *Siyah Nokta Kurutma, Yağlı Cildi Matlaştırmak için Maske ve Makyaj Bazı

Merhabalar, 2-3 haftadır Milk of Magnesia mucizesi ile ilgili videolar izliyorum. Gossmakeupartistin bile bu konu üzerine kocaman bir videosu olduğunu görünce çok merak ettim. Sürekli Amerika gördüğüm şekliyle
Türkiye'den nasıl bulabilirim diye kara kara düşünürken değerli arkadaşım Karadut (blogu için böyle buyrun; TIK) imdadıma yetişti. Kendisi bana hecelemeyi, Malezyalı demeyi öğretmiş yüce bir şahsiyettir. Türkiye'de Magnesie Calcinee olarak satılmaktaymış. Bunu da internetteki arama motorları üzerindeki profesyonelliğini gösterek ve araştırma becerilerini kullanarak öğretti bana. 


Ben de eczaneden satın aldım, 6 Lira gibi bir fiyatı olan bu ürün aslında kabızlık gibi durumlarda tozun sulandırılarak tüketiliyor. Ama insanlar bunu yağlı cildi düzenlemek, siyah noktanın üstesinden gelmek ve cilde gün boyu matlık sağlan makyaj bazı niyetine kullanıyor.

Kadınlar Kulübünde yıllar önce açılmış başlığı incelemek için;

Ekşisözlük şukelasına bakmak için;

Videolardan daha detaylı ve kullanım bilgileri almak için;




Biraz itici bir aksanı olsa da makyaj bazı olarak test eden güzel açıklayıcı bir video, aynı zaman da şu da;



Gossmakeupartist'in videosuna bakmak için;


Bu tatlı kızımızın sivilceli cilde gösterdiği etkisine yaptığı yoruma bakmak için;




Ve son olarak nasıl uygulanacağını gösteren kısa bir video için;


Ben de deneyeceğim bu günlerde, hayırlısıyla...

2 yorum: